http://bayanbox.ir/view/5307754342738014546/photo-2017-07-22-16-12-16.jpg

بیت کوین یک نوع ارز الکترونیکی یا دیجیتال است که با بهره گیری از تکنولوژی بلاک چین ایجاد و نگهداری می شود.

برای کسب درآمد از طریق روشهایی که به شما معرفی می کنیم ، اولین کاری که باید انجام دهید ساختن یک حساب بیت کوین می باشد.این کار دقیقا مثل باز کردن یک حساب بانکی است. با این تفاوت که  کاملا رایگان بوده و نهایتا ۳ دقیقه زمان برده و  فقط نیاز به یک ایمیل دارد.

وبسایتهای بسیاری امکان ساختن والت بیت کوین را به شما می دهند ، حتی کیف پولهای کاغذی و سخت افزاری نیز وجود دارد ، ولی مهمترین مسئله ای که وجود دارد امنیت این حسابها است. زیرا دقیقا مثل حساب بانکی شما می باشد و درصورتی که پول درآن داشته باشید به همان میزان ارزش داشته و باید از آن محافظت کنید.

وب‌سایت بلاک چین یکی از امن‌ترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های بیت کوین و نگهداری آن را دارد. امنیت و در عین حال سادگی آن، باعث می‌شود تا هم افراد تازه کار به دلیل ساده بودن محیط کاربری و هم افراد حرفه‌ای به دلیل امنیت بالا، برای داشتن یک کیف پول امن برای بیت کوین ، از این وب سایت استفاده نمایند.


آذر دانلود کوین ,حساب ,امنیت ,دارد امنیت ,وجود دارد ,حساب بانکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان از هر دری سخنی ... فروش ویژه مواد شیمیایی دبیرستان غیردولتی سلام مجله ی گردشگری کی سفر انجام پروژ های اندروید بازرگانی و ترخیص کالا tehrannaranovin