بررسی سبزترین کشنده اروپایی #رنو_تی درسال 2014 شرکت رنو از محصولی رونمایی کرد که در سپتامبر همان سال در جشنواره IAA در فرانسه موفق به دریافت جایزه کامیون سال 2015 شد. طراحی این کامیون، زیبا و هدفمند بوده است;قسمت بالایی کابین ۱۲ درجه انحنادارد که ایرودینامک محسوب شده و در کنار چراغ یک تکه عبود دهنده هوا وجود دارد تا از اصطکاک هوا بکاهد. 650 رنگ برای کشنده قابل سفارش است.

موتور از شش سیلندر خطی با سر سیلندر یک تکه تشکیل شده و مجهز به سیستم هایscrو egr به نام DTIاست که دارای دو مدل اصلی 11 و 13 لیتری به ترتیب زیر است:
DTI11(380.420.460)
DTI13(440.480.520)
هر یک از این موتور ها با توجه به شرایط حمل قابل سفارش است.

رنو دیگر از گیربکس زد اف استفاده نکرده است و گیربکس جدیدی به نام اپتی درایور را با کد AT2612Eبرای موتور 480 اسبی بر روی کشنده تی نصب کرده است در واقع همان گیربکس I-shift ولوو است; اما با نامی دیگر.
شاسی:
شاسی این کامیون منحصرا شاسی VOLVO FH بوده و شاسی های 2*4 و 4*6 و 2*6 و شاسی تاندم قابل دسترس است.

کابین آن به دو صورت اصلی high sleeper cab و sleeper cab است وهر کدام نوع های مختلفی مانند دی کب و های روف کب را داراست .
داخل کابین راننده فوق العاده راحت وایمن است.دکمه های داشبورد به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین دسترسی را به راننده میدهد بر روی داشبورد کامیون یک  مانیتور 7 اینچ با قابلیت تاچ که به خوبی از سیستم های ناوبری و دوربین های سفارشی در بغل و پشت کامیون پشتیبانی میکند وجود دارد. ایرادی که میتوان از فرمان این کامیون گرفت این است که دکمه های روی ان نسبت به کشنده های  Actros و volvo FH کمی از محل جایگیری دست راننده دور است. قابل توجه ترین قسمت کابین تخت های آن است که هردو کشویی بوده و قسمتی از تخت بالا را میتوان به بیرون کشید و بالا برد تا حفاظی برای فرد محسوب میشود.


متخصصین خودرو کشنده ,شاسی ,کامیون ,قابل ,راننده ,کابین ,قابل سفارش ,وجود دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

املاک آنلاین scenery ip ثابت دانلود رایگان مقاله دانلود رایگان تمامی جزوات اموزشی مدرسه ای شاد Memaribank یزد دانلود