هیوندای I40 در حقیقت همان النترای کشیده شده است؛ با تغییرات خیلی جزئی و با قیمتی بالاتر.
مدتی است که این خودرو در دو مدل استیشن واگن و سدان پا به خیابان های ایران گذاشته اما با استقبال چندان زیادی مواجه نشده است.
نکات مثبت هیوندای I40

جذابیت ظاهری - فضای جادار - امکانات مناسب - داشبورد مدرن

نکات منفی هیوندای I40

شباهت بسیار زیاد به النترا - پیشرانه ضعیف - ارزش پایین - قیمت بالا

امنیت هیوندای I40

 هیوندای I40 با 5 ستاره ایمنی از اروپا امنیت بالایی دارد.

نقد کارشناسی هیوندای I40

هیوندای i40 اتومبیلی خوش استیل ، کم مصرف ، ایمن و پر آپشن است که میتواند نظر بسیاری از مشکل پسندان را به خود جلب نماید، اما با توجه به قیمت ارائه شده رقبای سرسختی نیز دارد، اتومبیل هایی که با هیکل های درشت و موتورهای پر حجم ترشان نگاه طعنه آمیزی به i40 میکنند و کار را برایش دشوار ساخته اند بخصوص که مردم ما به اتومبیل های بزرگتر و قویتر و یا خودروهایی که بیشتر جلب توجه کنند (مثل کراس اوور ها) علاقه بیشتری دارند و از دید خیلی ها این اتومبیل با این جثه، وجهه یک خودرو 350 تا 500 میلیونی را ندارد. در نتیجه از سایر برند ها و سگمنت ها که بگذریم در همین سدان های تیم هیوندای-کیا، اتومبیل هایی مثل سوناتا و اپتیما برای ما ایرانی ها جذاب تر به نظر میرسند. البته با تمام این حرف ها و دانستن اینکه در کشور ما هر کسی به سراغ این اتومبیل نمیرود (که شاید هم این خودش یک مزیت باشد چون اتومبیل شما خاص و منحصر به فرد خواهد بود) اما i40 برگ های برنده ای نیز دارد. مثلا در رابطه با ایمنی سرنشینان و ایمنی عابر پیاده (چقدر هم که ما ایرانی ها به این چیزها اهمیت میدهیم!!) و مصرف سوخت و کیفیت، i40 اتومبیل قابل اعتمادی است و این موارد در کنار آپشن های زیاد و طراحی چشم نوازش میتواند آینده سوناتای اروپایی را در کشورمان بهتر از زمان حال کند.


متخصصین خودرو هیوندای ,اتومبیل ,خودرو ,ایمنی ,اتومبیل هایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فاتح موویز نوین کابین یک آوا - مرجع دانلود موزیک ایرانی فیلم سریال98 حجت امیری پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آپ موزیک دانلود آهنگ جدید